* Formació Emprenedoria : Saps quins són els documents i tràmits per obrir el teu negoci?

Carregant mapa...

Data/Hora
Data(es) - 06/11/2019
15:00 - 18:00

Localització
FES OLOT


De la mà de diferents professionals i tècnics de Dinàmig (agència d’innovació i desenvolupament de la Garrotxa) i l’OAC (oficina d’atenció al ciutadà), coneixerem quins són els requisits pel que fa a documents, tràmits i gestions municipals que qualsevol emprenedor ha de saber i complir quan vol iniciar un negoci.

Programa:

  1. Tràmits inicials per donar d’alta un negoci: Hisenda i Seguretat Social
  2. Obligacions formals i fiscals del nou negoci
  3. Gestions relacionades amb la obertura: taxes, llicències d’obres, impostos relacionats, etc.
  4. Documentació a aportar i com realitzar els tràmits pertinents

 

Impartit per Carme Juanola Plana, Directora de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament d’Olot i Pili Riol Gutiérrez, tècnica d’emprenedoria de DinàmiG, agència d’innovació i desenvolupament de la Garrotxa.

 

Inscriu-te aquí